Klacht T-Mobile Thuis: T mobile lost een probleem niet op, en schrijft onterecht geld af en sluit onterecht telefoon af.

Ans Schras

De klacht is zo enorm groot en divers, dat het ondoenlijk is om deze hier te omschrijven. Er wordt gelogen, beloftes worden niet nagekomen, medewerkers reageren hufterig, er wordt onterecht geld ingehouden, nu is zelfs telefoon afgesloten.
Indien er nu niet iemand van T mobile deze klacht oppakt en naar tevredenheid afhandelt (dit is een laatste poging), dan wordt gestart met een juridische procedure en/of de Consumentenbond wordt ingeschakeld en/of de Geschillencommissie Telecommunicatie wordt ingeschakeld. Dit klinkt als een dreigement, daar houden wij niet van, maar wij staan met de rug tegen de muur en gaan onze geestelijke gezondheid verliezen dankzij T Mobile.

Ik wil dat iemand naar het probleem luistert, het geld terugstort en de telefoon weer aansluit.

Ans Schras
    Het betreft Dhr. G. Kohnen, postcode 5463 CL, klantnr HMN46375.
    T-Mobile Thuis
    Beste,

Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. We zullen spoedig contact met u opnemen.

T-Mobile Thuis Klantenservice
    T-Mobile Thuis
    Beste,

Naar aanleiding van ons telefonisch contact wordt er nu gewerkt aan een oplossing. Wij houden u op de hoogte.

T-Mobile Thuis Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?