Opgelost door T-Mobile Thuis: T-Mobile Thuis belooft een hoop maar levert niet de beloofde internetnetheid en lost dit niet op.

content Opgelost
# 532000
Frustratie

T-mobile Thuis heeft niet de beloofde internetsnelheid kunnen leveren, het probleem niet kunnen oplossen en reageert niet op mijn aangetekende brief voor compensatie wegens wanperformance. Ook de telefonische bereikbaarheid is vaak een probleem en daarnaast kunnen de medewerkers ook helemaal niets om problemen op te lossen. Ze zijn met handen en voeten gebonden om service te verlenen, d.w.z. kunnen niet doorverbinden, geenmail sturen, telefoonnummers geven, e-mailadressen doorgeven, zelf storingen oplossingen of de zaak escaleren.

Ik wil dat mijn klacht wordt behandeld en dat ik mijn geld terugkrijg wegens wanprestatie.

T-Mobile Thuis
    Geachte mevrouw De Graaf,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij u een e-maibericht gestuurd.

T-Mobile Thuis Klantenservice
    T-Mobile Thuis
    Geachte mevrouw De Graaf,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij u een e-maibericht gestuurd.

T-Mobile Thuis Klantenservice

Frustratie
T-mobile Thuis heeft inmiddels bevestigd een groot deel van de kosten te zullen restitueren. Ik ben in afwachting van de terug te ontvangen gelden. Zolang dit nog loopt, laat ik de klacht openstaan.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?