Opgelost door T-Mobile Thuis: T-Mobile Thuis belooft een hoop maar levert niet de beloofde internetnetheid en lost dit niet op.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 532000
Gebruiker
Frustratie
Datum
2 reacties

Details

De klacht

T-mobile Thuis heeft niet de beloofde internetsnelheid kunnen leveren, het probleem niet kunnen oplossen en reageert niet op mijn aangetekende brief voor compensatie wegens wanperformance. Ook de telefonische bereikbaarheid is vaak een probleem en daarnaast kunnen de medewerkers ook helemaal niets om problemen op te lossen. Ze zijn met handen en voeten gebonden om service te verlenen, d.w.z. kunnen niet doorverbinden, geenmail sturen, telefoonnummers geven, e-mailadressen doorgeven, zelf storingen oplossingen of de zaak escaleren.

De oplossing

Ik wil dat mijn klacht wordt behandeld en dat ik mijn geld terugkrijg wegens wanprestatie.

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Geachte mevrouw De Graaf,

    Naar aanleiding van uw klacht hebben wij u een e-maibericht gestuurd.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Thuis Klantenservice
  2. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Geachte mevrouw De Graaf,

    Naar aanleiding van uw klacht hebben wij u een e-maibericht gestuurd.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Thuis Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Frustratie
Datum
Uiteindelijke oplossing
T-mobile Thuis heeft inmiddels bevestigd een groot deel van de kosten te zullen restitueren. Ik ben in afwachting van de terug te ontvangen gelden. Zolang dit nog loopt, laat ik de klacht openstaan.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen