Opgelost door T-Mobile Thuis: T-Mobile zijn echte bedriegers

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 534805
Gebruiker
Filip
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik kreeg steeds mails dat mijn installatiepakket niet teruggestuurd is met de nodige facturen.
Op een avond kreeg ik telefoon van een vrouw van T-Mobile en alles werd uitgelegd en die zei dat alles in orde was en het zou melden. Laatste aanmaning was van 12 okt. 2020. Ik dacht dat alles in orde was. 22 april 2021 kreeg ik ineens een brief van Certin, een incassobureau dat ik € 90 moet betalen en dit binnen de 15 dagen of er kwamen weer incassokosten van € 40 bij.
Ik heb al op de site van Certin een bericht achtergelaten dat alles betaald is en ik in het bezit bezit ben van een bonnetje van post.nl dat alles teruggestuurd is.

De oplossing

Het bedrijf moet nakijken dat ik alles teruggestuurd heb en stoppen met facturen te sturen via incassobureaus

3 reacties

  1. Auteur
    Filip
    Datum
    ik krijg maar geen reactie van T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Geachte heer Van Fleteren,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen, en zullen u zo spoedig mogelijk van een reactie voorzien.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Thuis Klantenservice
  3. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Geachte heer Van Fleteren,

    Naar aanleiding van uw klacht hebben wij u een e-mailbericht gestuurd, en wij gaan er vanuit dat uw klacht hiermee naar tevredenheid is opgelost.

    zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Thuis Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Filip
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen