Klacht T-Mobile Thuis: Te trage verbinding.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 413157
Gebruiker
Robin
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Kan opeens maar max 100 mbit afnemen op glasvezel, paar maanden terug was dit nog 500.

Ik switch nog wel eens tussen de snelheden, ivm een Nas en af en toe best wat moet uploaden naar een andere locatie.

Waarom verlaagd T-mobile zonder bericht de snelheden?
Zodra het kan (als het al niet kan vanwege contractbreuk, ben ik aan het uitzoeken) stap ik over!

De oplossing

De oude opties terug naar max 500 mbit in plaats van 100

8 reacties

  1. Auteur
    Robin
    Datum
    Ik hoor graag spoedig iets
  2. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  3. Auteur
    Robin
    Datum
    Prima dan wacht ik even af.
  4. Auteur
    Robin
    Datum
    Ik zou op korte termijn wat horen tot nu toe nog niets gehoord.
  5. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Ik heb u gebeld op 0631750196. Helaas kwam er geen verbinding tot stand. Is het nummer niet actief dan vraag ik u vriendelijk een ander nummer door te geven. Ik zal het dan nogmaals proberen.
    Ik hoor het graag van u.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile
  6. Auteur
    Robin
    Datum
    Ik ben gebeld maar wacht op terugkoppeling, opties opnieuw aanbieden niet mogelijk...
  7. Auteur
    Robin
    Datum
    Deze klacht is niet opgelost! Geef ze nog 1 kans om terug te koppelen dat ik voortijdig kan opzeggen zonder extra kosten!

    Samenvatting ze kunnen mij niet meer hoger zetten dan 100mBit dit is voor mij te weinig!
  8. Auteur
    Robin
    Datum
    Geen reactie mogen ontvangen! Ik raad absoluut T-mobile niet aan! Ze mogen contact met me opnemen voor een goed aanbod, willen ze me houden!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Robin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?