Opgelost door T-Mobile Thuis: Te veel betaald geld retour

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 290098
Gebruiker
Fam. J
Datum
2 reacties

Details

De klacht



In oktober hebben we ons abonnement bij T-Mobile Thuis opgezegd per 20 oktober. Per die datum is de dienstverlening ook stopgezet (geen internetverbinding en telefonie meer beschikbaar). Vervolgens hebben wij conform afspraak het modem, de afstandbediening en de digitale TV-reveiver geretourneerd (ontvangen door T-Mobile op 27-10).

Vervolgens ontvangen wij meerdere malen een gewijzigde datum voor het einde van het abonnement terwijl de dienstverlening al was stopgezet (!) waardoor T-Mobile zichzelf gerechtigd voelde om ook na de 20ste oktober abonnementskosten te incasseren.

Wij verzoeken u de kosten die vanaf 20 oktober 2017 zijn gefactureerd binnen 14 dagen terug te storten op ons bankrekeningnummer. Er is hier sprake van een onterechte incasso aangezien onze overeenkomst per 20 oktober is stopgezet. Indien uw dienstverlening na de 20ste was voortgezet had u een punt gehad maar aangezien wij met u een tweezijdige overeenkomst hadden (u levert diensten en wij betalen) zijn wij niet verplicht om te blijven betalen nadat u uw diensten heeft stopgezet en wij zelfs de apparatuur hebben teruggestuurd.

De oplossing

Te veel betaald aan onterechte incasso retour

2 reacties

  1. Auteur
    T-mobile Thuis
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    Fam. J
    Datum
    Beste T-Mobile thuis,

    Wij zijn blij dat we nu het te veel betaalde bedrag terug krijgen, Wat wij betreurend vinden dat we pas antwoord krijgen als we de vraag/eis via deze weg stellen. Het had veel eerder opgelost kunnen worden en dat was naar onze mening veel klantvriendelijker geweest.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Fam. J
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wij krijgen het te veel betaalde incasso bedrag retour
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen