Opgelost door T-Mobile Thuis: Tmobile reageren op tientallen telefoontjes om probleem op te lossen

content Opgelost
F. Brandt

Ik doe dit nooit 👎 maar hoe Tmobile met haar klanten omgaat is echt zeer onprofessioneel en onbeschoft.
Jarenlang hebben wij Thuis internet van Tmobile. In september 2020 verhuisd en op nieuw adres glasvezel. Hierdoor ongemerkt een nieuw abonnement aangegaan. We hebben verhuizing doorgegeven maar op nieuw adres is glasvezel dus kregen we een nieuw abonnement. Helaas werkt WiFi niet en na tientallen telefoontjes (wachttijd 45 min geen uitzondering) en 3 monteurs kregen we het advies van monteur om over te stappen. Telefonische afspraken worden niet nagekomen, wens is dat WiFi werkt en niet om over te stappen. Bekende kastje-naar-de-muur 😡 Meerdere verzoeken ingediend om het probleem op te lossen.... Duidelijk gemaakt dat we graag klant willen blijven en dat we graag wifi willen hebben. Verbazingwekkend dat hier geen gehoor aan werd gegeven. Uiteindelijk bij kpn nieuw abonnement aangegaan en overstap is gelukt. Tmobile verzocht om restitutie van abonnementsgeld van afgelopen maanden. Hier horen we niets over. Wel krijgen we akkoord via e-mail van tmobile om over te stappen (zonder vermelding van kosten/boete etc) Per 1 maart 2021 overgestapt en bij nieuwe provider werkt WiFi vanaf het eerste moment. Tmobile stuurt nu een rekening met naheffing abonnementsgeld contractduur van 1 jaar (t/m sept 2021). Weer bellen (wachttijd >30min) en we krijgen te horen dat we een contract zijn aangegaan voor internet en dat wifi slechts een gratis service is. Dit staat in de kleine lettertjes. Dat dit zeer onredelijk is en dat vele apparaten alleen maar werken met wifi, had Tmobile geen boodschap aan. Officiële klacht ingediend op 10 februari en ik zou hierover teruggebeld worden. Ik hoor niets en krijg wel herinneringen om te betalen. Net weer gebeld maar nog geen reactie op klacht binnen en ze beloven weer terug te bellen. 🤬 geen woorden voor! T-Mobile ik hoor graag van je.

Inhoudelijk reageren op deze case. De overstap naar glasvezel, wifi niet werkt en niemand bij Tmobile weet wat inhoudelijk het probleem is en werd ook niet opgelost. Akkoord geven om over te stappen, later een naheffing sturen en niet inhoudelijk reageren op klacht.

T-Mobile Thuis
    Beste klant,

Uw klacht is in goede orde ontvangen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Klantenservice T-Mobile
    T-Mobile Thuis
    Beste klant,

We hebben geprobeerd u telefonisch te benaderen.
    Helaas kwamen we in uw voicemail.

Morgen proberen we het opnieuw.

Klantenservice T-Mobile

F. Brandt
Tmobile heeft naheffing gecrediteerd.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?