Klacht T-Mobile Thuis: Tmobile zegt eerst mijn router ontvangen te hebben en nu opeens zijn zij hem kwijt en blijven brieve

Klachtnummer
# 501460
Gebruiker
DerdeKopjes#486
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb de router teruggestuurd, bleef brieven krijgen heb toen gebeld en nav het bonnetje hadden ze hem ontvangen.

Toch bleef ik brieven ontvangen en heb ik vandaag weer gebeld, alleen het bonnetje had ik na de vorige keer natuurlijk weggegooid.

Ik kan geen klacht indienen, wat moet ik in hemelsnaam doen?

De oplossing

Ik wil dat ze stoppen met brieven sturen met het dreigement dat ze 90 euro gaan rekenen !

3 reacties

  1. Auteur
    DerdeKopjes#486
    Datum
    Gaarne nogmaals onder de aandacht brengen bin Tmibile
  2. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum

    Beste mevrouw/meneer,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  3. Auteur
    DerdeKopjes#486
    Datum
    Graag ontvang ik de 90 euro retour.
    Dank u

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen