Klacht T-Mobile Thuis: Tv box kapot en nieuwe box laat erg lang op zich wachten!

Klachtnummer
# 369521
Gebruiker
Gebruiker1544698451
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Onze tv box met opnamefunctie was kapot. Hebben er tijdelijk een tv box neergezet zonder opnamefunctie. Gebeld met T-Mobile en de technische dienst zou binnen 5 dagen contact met ons opnemen. Niet dus!
Na 5 dagen zelf gebeld, waren ze vergeten een ticket aan te maken! Een nieuwe tv box zou worden opgestuurd. Na 7 dagen een tv box ontvangen. Geen nieuwe, maar een gereviseerde. Niet dus! Tv box was kapot!
Opnieuw contact gezocht. Zou weer een nieuwe opgestuurd worden. Na 5 dagen een mailtje ontvangen dat deze box onderweg zou zijn. Niet dus! Na 9 dagen nog geen tv box in huis! Weer gebeld. Weer beloofd dat er een tv box met spoed zou worden gestuurd. Daar wachten we nu dus nog op!

Ik betaal voor opneemfunctie en die heb ik al 6 weken niet meer, een tv heeft nu geen tv box en ook daar betaal ik voor! Bij T-Mobile een klacht indienen gaat niet echt makkelijk! Kan alleen schriftelijk!

De oplossing

Snel oplossen en compensatie

3 reacties

  1. Auteur
    Gebruiker1544698451
    Datum
    Nog steeds geen reactie van t-mobilethuis! Fijn hoor!
  2. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste heer/mevrouw Moonen,

    Wij hebben uw klacht ontvangen en zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    alvast bedankt voor uw geduld

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

  3. Auteur
    Gebruiker1544698451
    Datum
    Fijn!

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen