Klacht T-Mobile Thuis: TV neemt wel op, maar wanneer je wil afspelen is er niks.

C. Deutekom

TV neemt wel op, maar wanneer je wil afspelen is er niks.
Al op 22 mei, 28mei, 3juni en 6 juni gebeld. Op 28mei werd mij al aangeboden dat ze een nieuw kastje zouden sturen, wanneer na de totale restart hij het nog niet deed. 3 juni weer gebeld dat de totale restart niet gewerkt heeft. Toen is het pas doorgestuurd naar de technische dienst, terwijl ik op 22 mei al aangegeven had dat er SPOED bij zit ivm medische reden. Vandaag weer gebeld dat ik nog niks gehoord had van de technische dienst... u moet maar afwachten.... Het probleem zit duidelijk in de harde schijf, dus een nieuw kastje opsturen (zoals eerder beloofd) zou het probleem verhelpen.

Nieuw kastje opsturen zoals beloofd. Monteur is dan niet nodig.

C. Deutekom
    Graag met spoed een nieuw kastje opsturen! Daar zit duidelijk het probleem in.
    C. Deutekom
    Dat nieuwe kastje wat ik 12 juni heb ontvangen heeft hetzelde probleem. Plus telkens een error. Dan moet de stroom eraf en weer herstarten. Ik heb al gebeld met de klantenservice. Wanneer kan dit opgelost worden? Het is erg lastig als je 2 geopereerde benen hebt en niet mag lopen! Graag SPOED!
    C. Deutekom
    Graag met SPOED het probleem oplossen.
    C. Deutekom
    De monteur kan pas 30juni komen. Kan dat niet eerder? Ik heb al zolang gewacht op een oplossing ?
    C. Deutekom
    De monteur is net geweest. Hij was van de afdeling installatie! Hij heeft niet eens gekeken, maar alleen het probleem aangehoord. Het was duidelijk, dit was niet iets wat HIJ kon oplossen. Hij heeft zijn collega van de technische dienst gebeld. Het probleem is bekend!!! Er zijn slechte kastjes in omloop, oplossing: nieuw kastje opsturen, in de hoop dat ik dan wel een goede krijg!!! Ik heb dus lang moeten wachten op een montuer, die zonder te kijken al wist dat hij het niet kon oplossen! Zeer slecht zaak!! T-Mobile had al direct een nieuwe kastje kunnen opsturen! Nu zit ik al 2 maanden met de ellende.
    C. Deutekom
    3 juli werderom een nieuw kastje ontvangen. Deze heeft hetzelfde probleem!
    De technische dienst weet dat er probleemkastjes in omloop zijn.
    Graag een werkend kastje opsturen zodat ik weer programma's kan opnemen.

C. Deutekom
    GRAAG OPOSSING EN ANTWOORD OP MIJN BERICHTEN.
    C. Deutekom
    De ontvangen mail biedt geen oplossing. Bovendien zegt jullie technische dienst iets anders. Graag OPLOSSING.
    C. Deutekom
    In het nieuws heb ik vandaag gelezen dat nieuwe klanten het nieuwe systeem krijgen. Hartstikke mooi, maar misschien wel zo netjes om eerst de klachten van bestaande klanten op te lossen door hen eerst het nieuwe susteem aan te bieden.
    C. Deutekom
    T mobile zegt dat ze een oplossing zoeken, maar het is NOG NIET opgelost! Ondertussen wel nieuwe klanten van nieuwe apparatuur voorzien! Graag EERST bestaande klanten voorzien van werkende apparatuur. Dit duurt veel te lang.
    C. Deutekom
    Ik heb nog steeds geen oplossing of reactie op vorige berichten!
    Ondertussen maken ze wel reclame om nieuwe klanten te werven...... Los eerst de problemen op van bestaande klanten!
    C. Deutekom
    Ik heb antwoord, maar geen oplossing. Ze weten ook niet hoelang het nog gaat duren!
    C. Deutekom
    Ik heb 27 juli een mail gekregen, maar het probleem is nog NIET opgelost.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?