Klacht T-Mobile Thuis: Twee weken wachttijd of een "los stekkertje in verdeelstation" en geen compensatie tot op heden.

Klachtnummer
# 346655
Gebruiker
F#$%T-mobile
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Twee weken wachttijd op een "simpel stekkertje" wat op wonderbaarlijke wijze door een nog onbekend persoon is uitgehaald. Service via de chat was goed, service via telefonisch helpdesk was een ramp. Heb tot op heden géén ene reactie gehad op het hele verhaal, geen compensatie niks..heb 2 weken geen tv en internet gehad door dit idiote voorval wat binnen twee dagen opgelost had kunnen zijn. Van T-mobile naar Guidon, en van Guidon naar Fiber. Waardeloos, vooral in deze tijd..

De oplossing

Compensatie en in het vervolg sneller actie ondernemen.

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste meneer Kregting,

    T-Mobile Thuis heeft uw klacht ontvangen en in behandeling genomen. Wij nemen spoedig contact met u op.


    Met vriendelijke groet,


    Team T-Mobile Thuis
  2. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste meneer Knegting,

    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn de klacht te sluiten?

    Met vriendelijke groet,

    Team T-Mobile Thuis
  3. Auteur
    F#$%T-mobile
    Datum
    Correctie beste T-mobile,

    IK heb telefonisch contact gezocht en IK heb telefonisch een compensatie af moeten dwingen. Een oplossing is er niet gekomen en de compensatie is eerlijk gezegd te triest voor woorden maar beter als helemaal niks.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?