Klacht T-Mobile Thuis: Valse beloftes en slechte klantenservice T-Mobile Thuis

vanDongen14

Al enige tijd problemen gehad met de automatische incasso van t-mobile, door een fout van hun kant af (toen het nog Vodafone was, ging alles vlekkeloos). Uren gebeld om dit recht te trekken, aangezien ik elke keer extra kosten draaide door zogenaamde te late betalingen. Uiteindelijk telefonisch besproken om het abonnement voortijdig te stoppen vanwege alle ellende, waarbij mij door een medewerker is beloofd dat ik geen afkoopsom hoefde te betalen. Helaas, hier ben ik flink mee in de val gelokt, want nu (drie maanden na opzeggen) blijf ik rekeningen krijgen en moet ik zogenaamd de afkoopsom alsnog betalen.

Kwetschelding van onterecht openstaande rekening van januari (was per 1 januari geen klant meer) en de afkoopsom, waarvan beloofd was dat ik hem niet hoefde te betalen.

Beste mevrouw Van Dongen,

Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Klantenservice T-Mobile Thuis
    Beste T-Mobile,

Gaat er ooit nog iets met mijn klacht gedaan worden?
    vanDongen14
    Weer de rekening opgestuurd verkregen, ditmaal met verhoging zelfs! Verder geen reactie of wat dan ook erbij.
    Beste mevrouw Van Dongen,

Uw klacht is doorgezet naar de juiste afdeling, wij doen ons best om zo snel mogelijk contact met u op te nemen.

T-Mobile Thuis Klantenservice
    vanDongen14
    Dit zeggen jullie elke keer maar niemand reageert op mailtjes/telefoontjes of zelfs klachtencompas..
    Beste mevrouw Van Dongen,

We hebben uw klacht ontvangen en in behandeling genomen. Graag verwijs ik u naar uw e-mail.

Team T-Mobile Thuis

vanDongen14
Ik heb nooit een e-mail gehad. Kortweg: er wordt geen contact met mij opgenomen, dat wordt alleen gezegd op deze website.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?