Opgelost door T-Mobile Thuis: verkeerde presentatie van de kosten !!!

sad Opgelost
# 419346
A. van der Linden

Ongekende geniepigheid, ongelooflijk !!! doormiddel van een indexcering een ordinaire prijsverhoging doorduwen. wij hadden een afspraak voor dat geld zou ik een jaar lid zijn voor het afgesproken bedrag en niemand van T-Mobile zegt dat. een hele kwalijke zaak en ik wil ook geen lid meer van jullie zijn bah.

Ik wil weg bij T-Mobile voor het achterbakse en geniepige gedoe.

A. van der Linden
    Die prijsverhoging kun je beter zien als een BOETE voor vaste klanten van T-Mobile, hoe langer je lid bent hoe meer je betaald !
    Dat is nog eens geen klanten binding, als je lid zou willen worden van die club (waarom zou ik niet weten maar goed) kun je dat het beste doen in Oktober ,November of December want dan hoef je prijsstijging niet te betalen, dan ook maar voor een jaar lid blijven en daarna naar een leuke provider gaan (KPN, XS4all, Tele2, Ziggo).

A. van der Linden
Beste T-Mobile, In een wereld die steeds complexer en meer regels heeft, zou T-Mobile de uitgelezen mogelijk hebben om daar in uit te blinken en niet zich te verschuilen achter een CBS! Bedankt voor het niet doorvoeren van deze laffe prijsverhoging, en aan het einde van mijn looptijd ga ik alles heel minutieus doorlopen maar ik denk dat ik bij een andere provider mijn heil ga zoeken. Vriendelijke groeten, Arjan

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?