Opgelost door T-Mobile Thuis: Word er moe van!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 422301
Gebruiker
Patrick
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Vanaf Oktober hebben we last van blokkerig en haperig beeld. Inmiddels hebben we een nieuwe modem en tv kastje gekregen van tmobile. Het ligt niet aan de bekabeling of devolo's! Heb alles geprobeerd maar niets helpt. Vanaf oktober ben ik met tmobile aan het bellen wordt er zooo moe van pffff.... Het ligt gewoon aan de glasvezel streaming!!!

De oplossing

Dat het nu opgelost wordt!

8 reacties

  1. Auteur
    Patrick
    Datum
    Nog geen antwoord van tmobile!
  2. Auteur
    Patrick
    Datum
    Wat een bedrijf grrrrrr.....
    Word er zooo moe van pffffff........
  3. Auteur
    Patrick
    Datum
    Ik denk dat het verholpen is ☺
  4. Auteur
    Patrick
    Datum
    En toch is het niet opgelost. Zaterdag avond 22-20 was het weer zover.
    Het heeft een tijdje goed gegaan en nu is het weer zover pffffff......
    Volgend jaar toch een ander provider...
  5. Auteur
    Patrick
    Datum
    Afgelopen zaterdag avond 22-1-2020
  6. Auteur
    Patrick
    Datum
    Man man en donderdag avond 25-2-20 is het weer zover blokkerig/haperig beeld pfff...
    Wordt er zo moe van pffffff....
  7. Auteur
    Patrick
    Datum
    Heb nog steeds blokkerig/streep beeld. Heb afgelopen dinsdag met tmobile gebeld en wéér krijg ik te horen dat het 5 werkdagen kan deuren voor dat ik antwoord krijg of dit of hoe of wat ze het gaat oplossen!
    Belachelijk dat ze dit niet fatsoenlijk op kunnen lossen, zodat we weken/maanden achter mekaar fatsoenlijk tv kunnen kijken!
    Stelletje amateurs! Heb daarvoor 16 jr bij de kpn gezeten bijna nooit problemen en als er een probleem is wordt het dezelfde dag opgelost!! Daar hoef je geen 5 of nog langer te wachten op een oplossing!!
    Ik wordt hier zo moe van! Ben blij dat jaar straks om is pfffffff....
    Wordt hier zo moe van pffff....
  8. Auteur
    Patrick
    Datum
    En het steeds niets opgelost man man....pffffff
    We hebben bijna een half jaar blokkerig beeld!
    Wat een firma pffff....ziek wordt je ervan....pfff...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Patrick
Datum
Uiteindelijke oplossing
Tot nu toe is het opgelost. Als het terug komt mogen we met dsl proberen, anders het contract opzeggen
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?