Klacht T-Mobile Thuis: Zeer slechte service spijt van de overstap

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 372958
Gebruiker
Dillymaan
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Na negen dagen dat de instalatie soort van is gedaan nog steeds geen internet op de lijn en geen tv klacht op klacht ingediend bij de kla tenservice en dan krjjg je een mail dat de klacht is opgelost wat helemaal niet het geval is
Wij hebben 9 dagen zonder alles gezeten dit kan gewoon niet nu weer wachten op een monteur wat waarschijnlijk weer 3 tot 5 werkdagen gaan duren

De oplossing

Dat ik na het weekend al een monteur op de stoep heb die alles goed instaleerd en anders contract beëindigen zonder boete want dit is te gek voor woorden

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste heer/mevrouw Cauwelaers,

    Allereerst onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

    Wij hebben uw klacht ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

    Alvast bedankt voor uw geduld

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice T-Mobile Thuis
  2. Auteur
    Dillymaan
    Datum
    Goedendag
    Dit antwoord krijg ik nu al ruim twee weken ik ben er klaar mee en wil maar 1 ding dat dit contract gestopt word zonder boete
    Alleen maar beloftes maar er word niets waar gemaakt
  3. Auteur
    Dillymaan
    Datum
    Nog steeds de rekening niet aangepast
    Vol betalen voor niks

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dillymaan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?