Klacht T-Mobile Thuis: Zeer slechte service

Klachtnummer
# 373230
Gebruiker
Daemen4
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Modem is na 3 weken in gebruik defect, na 1 week nog steeds geen oplossing, antwoord: duurt nu in het gunstigste geval duurt het nog 1 week voordat nieuw modem geleverd wordt. Dus nu 4 weken een abonnement waarvan al een week geen internet, tv en telefoon, wat minimaal nog een week gaat duren. Service is rondom slecht, alle antwoorden zijn nee en niets is mogelijk.

De oplossing

Contact opnemen en het probleem oplossen, in dit geval een nieuw modem toesturen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen