Klacht T-Mobile: 3x defect toestel geleverd, T-mobile weigert voorgestelde oplossing

Remco

Op 6 september een abonnement afgesloten met de Sony Xperia Z. Wegens defecten heeft T-Mobile ondertussen (na heel veel gebel en ge-email) 3x het toestel omgeruild, maar het probleem blijft.(olievlekken op mijn scherm bij een lichte aanraking) Sterker nog, elke toestel vertoont meer defecten.
Mijn vertrouwen in dit toestel heb ik verloren en wil een ander type toestel.

Het enige dat T-Mobile mij aan wilt bieden is reparatie. T-Mobile dient mij een werkend toestel te leveren en als het defect is, is dit een probleem tussen hen en Sony. De klant mag daar niet tussen zitten.

Telkens weer proberen overal onderuit te komen door dingen te beloven en daarna niet te doen en door gewoonweg glashard te liegen of de telefoon erop te gooien.

Destijds had T-Mobile een aanbieding waarmee er een abonnement afgesloten kon worden waarbij ''voor dezelfde prijs'' er gekozen kon worden voor de Sony Xperia Z en de Samsung Galaxy S4

Ik verwacht dat T-Mobile mijn Sony omruilt voor de S4.
Met alleen een reparatie ga ik niet akkoord gezien de klantonvriendelijke service die mij geleverd is en de leugens die mij zijn verteld.

T-Mobile
    Beste heer Nobels,Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
    Remco
    Ik ben gebeld en weer is mij alleen reparatie aangeboden.
    Het zou 'niet mogelijk zijn' om het toestel voor een ander type om te ruilen, eerst moet het ter reparatie. (als het wel kon had hij het gedaan werd mij verteld.)
    Mij is een onzinaanbieding aangeboden. (korting van eenmalig ongeveer 10 euro omgerekend)Wanneer er een fout is gemaakt kan dit wel hersteld worden, dus dat het helemaal niet kan is onzin.