Klacht T-Mobile Mobiel: al 3 maanden een abbonoment wat maar niet geactiveerd word.

Mirandahendriks

Begin oktober heb ik een abbonoment aan laten sluiten bij tmobile.
Ik had het via internet aangevraagd met nummer behoudt.
Dit lukte steeds niet en kreeg steeds een sms dat het weer mislukt was door een storing in hun systeem.
Na een maand wou ik wel is mijn telefoon kunnen gebruiken en kunnen bellen en internetten.
Dus ik was het zat en gezegt tegen ze van is storing nog steeds ja die was er nog.
Heb gezegt laat maar ik neem het nummer wel van simkaart die bij zat zodat die doen zal.
En weken gingen voorbij en tig telefoontjes later waarin ze keer op keer beloven u wordt terug gebeld maar dat gebeurt gewoon niet ! En steeds beloftes dat die doen ging was ik het zat. Huilend aan telefoon niks helpt. Blijven zeggen u krijgt compensatie maar niks van waar 2 maand later en nog steeds doet die het niet.Maar wel moeten betalen.
Lange storing van 3 maand en 50 medewerkers veder .

Dat die het zo snel mogelijk doet. En ik wil 3 maand gratis abbonoment omdat ik al zolang mijn telefoon niet gebruiken kan. En 63 euro wat ik ineens betalen moest wil ik geld terug van.

Heb ook al klacht bij tmobile neer gezet weken terug maar ik hoor er niks van terug.
Werkelijk waar belachelijk.

T-Mobile
    Beste mevrouw Hendriks,
    T-Mobile is reeds een onderzoek gestart naar aanleiding van uw klacht.
    T-Mobile zal zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie geven.
    Hiervoor zal u telefonisch worden benaderd. Ervaring leert dat dit prettiger communiceert en T-Mobile uw eventuele nieuw ontstane vragen meteen kan beantwoorden.
    T-Mobile Klantenservice
    Mirandahendriks
    Oke bedankt tmobile tot er geen oplossing is sluit ik dit nog niet af.Mvg miranda