Klacht T-Mobile Mobiel: Alle gaat daar mis!

Marc

In aug 2013 een contractovername aangevraagd via mail volgens de procedure, na 4 pogingen was Tmobile de aanvraag steeds kwijt en per post gedaan, de derde keer aangetekend, in november gelukt. Moest 500 euro aanbetalen. Na veel bellen, wist men dit bedrag te traceren en was de overname een feit. ECHTER doordat Tmobile een verkeerd kvknr. had ingevoerd, stond het contract op naam van een vreemde! Na veel bellen uiteindelijk op juiste naam en kon ik na 4 mnd. mijn abonnement aanpassen en toestel bestellen (huidige Iphone valt elk gesprek uit en is op!) Samsung galaxyS4 besteld. Drie keer in twee weken gebeld waar hij blijft. Men geeft 3 keer aan dat de bestelling vh toestel niet doorkomt bij leverancier! De ene medewerker zegt dat ze daar alleen heen kunnen mailen, de ander zegt te belle, ik wacht nog steeds op het toestel. Toen ik overigens de 2e keer belde waar het tst bleef, gaf men aan dat ze de 500 euro niet hadden, bleek v wel! Wat een puinhoop daar!!! waar blijft mijn toestel????

ZSM mijn toestel leveren!
Ik kreeg als tegemoetkoming 3 mnd gratis (omdat de overname 4 mnd duurde) en heb tevens 500 euro aanbetaald!
Kreeg gisteren toch een factuur v 65 euro!!?? welke voor 31 jan betaald moet zijn, weer gaan bellen dus...pfffffffff ???

T-Mobile Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.