Klacht T-Mobile: Belazerd door verkopers T-mobileshop Lijnbaan Rotterdam

giany

Mijn partner en ik zijn belazerd door de verkopers van de T-mobileshop aan de lijnbaan in Rotterdam. We wilden onze abonnementen verlengen met aanschaf van de nieuwe iphone 5S. Hebben bij de aangeboden aanbieding de toestellen afgerekend voor 49,95 per toestel bij een abonnement van 60 euro per maand. Daarin zat onbeperkt bellen, onbeperkt sms-en en met 5 GB internet. Toestel was op de afsluitdatum 23 dec '13 niet op voorraad dus moesten volgende dag terugkomen. Volgende dag ook niet binnen. Uiteindelijk afgelopen weekend binnen. Bij het ophalen van de toestellen bleek onze contractverlengingen niet in het systeem te zijn gezet terwijl we al wel betaald hadden. Foutje van de verkoper. Maar de aanbieding was niet meer geldig dus moesten we 100 euro p.p. bijbetalen. We voelden ons belazerd door het winkelpersoneel van de T-mobileshop aan de Lijnbaan in Rotterdam

Dat T-mobile zich houdt aan de destijds gemaakte aanbieding. We zijn in de winkeld opgelicht door de verkopers en uitermate onbeschoft behandeld door de verkopers.

T-Mobile
    Geachte heer Sahertian,W ij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
    T-Mobile
    Geachte heer Sahertian,Naar aanleiding van ons telefonisch onderhoud van vandaag hebben wij u zoals afgesproken een e-mailbericht gestuurd.Wij zien uw reactie graag tegemoed.Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice