Klacht T-Mobile: Extreem hoge facturen van T-Mobile door factureren van onjuist dataverbruik

Geachte Tmobile,

Ben al jaren een tevreden klant, maar nadat ik mijn laatste rekening zag van 197,75 schrok ik wegens hoge kosten ivm internet gebruik! Mijn internet verbruik is niet veranderd, ik heb geen andere applicaties gedownload en maak veelal gebruik van Wifi. De rekening kwam dus als een totaal onaangename verrassing. Omdat ik mijn factuur ging naspitten waar de hoge rekening vandaan kwam, zag ik pas dat jullie in september een rekening van maar liefst 275,60 hebben geincasseerd. Ook ivm het internet gebruik. Ik ben ontzettend geschrokken van deze 2 facturen. Allereerst heb ik nooit een sms ontvangen dat ik mijn bundel heb overschreden (wat ik nog steeds voor onmogelijk hou). Dit vind ik absoluut niet klantvriendelijk. Daarbij heb ik een hogere internetbundel afgesloten en dit verbruik (volgens jullie) is in al die jaren nog nooit zo hoog geweest. Ook raar dat ik binnen een paar dagen 900 mb verbruik. Dit is in alle jaren nog nooit voorgekomen. Ik weet niet wat er is gebeurd, maar het probleem lijkt eerder bij jullie te liggen. Vandaag nog heb ik jullie klantenservice gebeld, waar ik erg klantonvriendelijk ben geholpen. Jullie medewerkster gaf meteen een kleine compensatie als vergoeding, maar gaf aan dat ik verder niets kreeg en wel degelijk berichten heb ontvangen dat ik over mijn bundel heen zou zijn gegaan. Het zou aan mijn eigen internetgebruik liggen. Volgens jullie medewerkster zou ik dan wel andere sites bezoeken. Dit antwoord was echt te bespottelijk. Het probleem zit wel degelijk aan jullie kant en ik weet niet wat er is gebeurd, maar dit klopt niet. Tevens zie ik dat jullie meerdere klachten hebben ontvangen betreft dit ondwerp. Blijkbaar weten jullie van het probleem, anders stellen jullie niet meteen een kleine vergoeding voor. De vergoeding staat overigens niet in verhouding tot jullie factuur.
Ik vind het geen stijl dat hier zo makkelijk mee wordt omgegaan en ben dit ook niet van jullie gewend.

2 oplossingen:
1. Compensatie en volledige vergoeding van de 2 bovengenoemde facturen. Wegens onrechtmatig factureren.
2. SMS bericht versturen dat ik nog slechts een bepaald aantal mb mag verbruiken voor het overschreiden van mijn bundel + een SMS bericht wanneer ik ook daadwerkelijk over mijn limiet ben heengegaan. Dit zouden jullie niet alleen voor het internet, maar ook voor bellen en smsen moeten doen. Dus meer informatie verstrekking richting jullie klant. Dit dan overige providers ook en jullie zijn hier niet netjes in.

T-Mobile
    Geachte heer Potters,Naar aanleiding van uw klacht hebben wij u gebeld maar helaas telefonisch niet kunnen bereiken, daarom hebben wij u een e-mailbericht gestuurd.Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
    Geachte mevrouw xxx,
    U geeft aan dat u mij telefonisch heeft geprobeerd te bereiken. Ik heb echter geen gemiste oproep en geen voicemail. Dus dit klopt niet. U reactie is eerder een uitleg over mijn abonnement, dan dat u op mijn klacht reageert en met een oplossing komt. Ik wil nogmaals herhalen dat mijn verbruik niet klopt. En jullie geen sms waarschuwing geven. Jullie hebben hier meer klachten over ontvangen en doen er niets aan. Verdere reactie treft u in uw mailbox.
    Danny P
    Voor de duidelijkheid: mijn factuur van januari is nu ook extreem hoog. Dus het probleem wordt alleen maar erger. Er klopt hier iets niet en ik krijg sterk de indruk dat dit aan jullie kant ligt. Ik wil deze 3 facturen vergoed krijgen tot het bedrag wat ik normaal kwijt ben, zie mijn gemiddelde factuur bedragen van de afgelopen jaren. Dit probleem is in alle jaren nog nooit ontstaan.
    T-Mobile
    Geachte heer Potters,Wij hebben u op dinsdag 28 januari 2014 per e-mailbericht geïnformeerd. Wij wachten uw reactie af. Met vriendelijke groet, T-Mobile Klantenservice
    Danny P
    T-mobile stuurt mij een formulier waar ik 4,50 voor moet betalen als ik mijn verbruik wil zien. Voel mij niet serieus genomen en nu gaan ze nog geld vragen ook. T-mobile stuurt alleen een sms bij een onbeperkte internet bundel en anders niet, nogal zinloos bij onbeperkt internet. Ik zit nog steeds met een paar hoge facturen, zonder compensatie.
    Danny P
    Nog steeds niets vernomen van T mobile...