Klacht T-Mobile Mobiel: Extreem hoge nota T-Mobile

Jaimee

Elke maand zitten wij ruim onder het limiet van mobiel. Bedrag is 19 √° 20 euro elke maand. Ineens wordt er begin deze maand 160 !!!!! euro van onze rekening gehaald ivm nachtelijk internetgebruik? Onmogelijk! We hebben WIFI en de instellingen van onze mobiel zijn ook niet gewijzigd. Navraag gedaan bij T-Mobile en onbevredigend antwoord gekregen. Onze schuld, zij hebben niets fout gedaan.
1. Wij downloaden updates via WIFI. Alleen als wij wakker zijn. En niet om 0.00 uur of 3.00 uur in de nacht. Zo ingesteld dat het niet automatisch gebeurt.
2. Wij hebben van T-Mobile nooit een berichtje gehad. (Dan hadden wij onze mobiel op virussen kunnen laten nakijken. Wat een eventuele verklaring had kunnen zijn. Overigens niets aangetroffen. )
Dus al met al is onze klacht niet serieus genomen door T-Mobile. Dit wordt het eerste en laatste abonnement bij T-Mobile, wanneer er geen bevredigende oplossing komt.

Correctie van het zogenaamde nachtelijke downloadbedrag.

T-Mobile Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Jaimee
    Er is niet eens gereageerd door T-Mobile. Dus zij verliezen in elk geval twee klanten binnen ons gezin.