Klacht T-Mobile: geen service,oplossing,netwerk of internet te traag,product funtioneert niet

Yelda

ik heb het zo gehad met dit bedrijf.Abonnement afgesloten, 4 x def toestel , al met al( na 10 x gebeld te hebben ,2 x naar de winkel doorverwezen te zijn ondanks ik abonnement online had afgesloten en een klachtbrief ) kon ik na een half jaar gebruik maken van een goed nieuw toestel.Nu vertoont ie weer kuren en als ik het nu weer moet opsturen zit ik weer weken zonder toestel. Na 6 maanden zonder goed toestel gezeten te hebben bij een 2 jarig abonnement gaat dit me te ver, verder biedt tmobile geen passende oplossing! Heb vaak geen dekking , slechte/trage internet, toestel loopt continue vast , gesprekken worden ineens afgebroken , kortom na zoveel problemen en klachten ingediend te hebben( telefonisch en schriftelijk) is dit mijn laatste poging om tmobile de mogelijkheid een passende oplossing te bieden,namelijk per direct mijn contract te ontbinden. Ik wil nooit meer tmobile, kost me teveel tijd en energie vanuit mijn klant waar zij eigenlijk service moeten verlenen mijn inziens.

per direct contract ontbinden

T-Mobile
    Beste meneer/mevrouw,
    Vandaag heeft een medewerker van de afdeling Handset specialisten uw klacht telefonisch besproken en u een oplossing kunnen bieden. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?
    T-Mobile Klantenservice