Klacht T-Mobile: Geld innen na het opzegging contract

Ghiulnar

Op 27 okt.2013 heb ik mijn contract telefonisch opgezegd. Na enkele dagen ontving ik per mail dat per 7 december 2013 mijn contract is opgezegd en ze zijn akkoord gegaan om mijn nummer te behouden. Op 24 december 2013 is van mijn rekening het geld afgeschreven voor nog een maand van 8.12.13 t/m 7.01.14. Ik heb ze gebeld en ze zeiden dat stond in de algemeen voorwaarden. Ik heb ze gevraagd om het geld terug te storten, maar het zou nog gecontroleerd worden en als het zo is wordt het terug gestoord. Ik heb zelf via mijn bank het geld terug gestoord en hun rekening geblokkeerd. Op 4 januari kreeg per post een brief met een accept giro dat ik het bedrag binnen 14 dagen moet betalen. Ik had meteen een mail gestuurd met de mededeling dat ik zal het niet doen, want ik heb geen telefoongespreken gevoerd vanaf 20 november 2013 wegens vakantie. Na enkele dagen ontving ik een telefoon van een arrogante medewerkster die heeft mij gesommeerd om toch te betalen, anders moet ik nog extra betalen.

Ik wil graag zo snel mogelijk mijn geld terug

T-Mobile is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ghiulnar
    T-Mobile heeft mijn factuur aangepast maar toch geld afgehaald voor 2 dagen, na het beëindiging van het contract. Het contract is op 7.12.13 beeindigd en de nieuw factuur is gecrediteerd vanaf 9.12.13, terwijl ik vanaf 20.11.13 heb niet meer gebeld wegens vakantie in het buitenland. Toen ik op 9.12.13 ben gearriveerd heb ik met de nieuwe proveider gebeld
    Ghiulnar
    Door automatische incasso doet T-Mobile wat hij wil met je geld. Om onterecht geind geld terug te krijgen het is een ellende, na klachten per mail en telefoon krijg je pas na een maand het geld terug gestoord, maar ook niet het hele bedrag. In mijn geval had ik al 20 dagen voor het opzegging geen telefoon gepleegd wegens vakantie, maar dat is voor hun geen reden om je geld te beroven.