Klacht T-Mobile Mobiel: heel vervelend en alle begrip van T-Mobile maar geen oplossingen

Sjon

Op 1 november 2012 mijn abo verlengt bij T-Mobile en een Sony Xperia T uitgekozen. Na een test periode vond ik de telefoon minder presteren dan mijn oude telefoon (een Iphone 4) minder bereik, geen 3G netwerk thuis, batterij sneller leeg en het toestel beschadigd snel. Deze klachten in maart gemeld in de T-Mobile shop en vervolgens contact opgenomen met Sony. Vervolgens het toestel ter reparatie aangeboden bij T-mobile en laten repareren. Na reparatie zijn de klachten verergerd. batterij is bij normaal gebruik binnen 4 uur leeg, bereik is nog steeds slecht, koptelefoon ingang werkt niet goed, sd card weigert. de achterkant is vervangen omdat de coating losliet, maar de krassen op het glas aan de voorkant is gebruikersschade. Toestel wederom opgestuurd en teruggekregen met het bericht dat er geen mankement is geconstateerd. en een 3e keer opgestuurd en door Teleplan (door sony gecertificeerd bedrijf) gerepareerd met 2e hands onderdelen.

omdat het mankement binnen 6 maanden is aangetroffen zal het er vanaf het begin al ingezeten hebben. daardoor denk ik recht te hebben op een nieuw toestel twv 530 euro wat de waarde is die het toestel vertegenwoordigde bij aanschaf. ook wil ik een compensatie voor het ongebruikte beltegoed. en compensatie voor de periodes dat ik geen gebruik kon maken van mijn toestel.

T-Mobile Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Sjon
    Zoals verwacht geen reactie van T-mobile. Daarom de klacht naar de rechtsbijstand gestuurd. Nu moet T-mobile wel reageren en anders komt het voor de geschillencommissie.