Klacht T-Mobile Mobiel: Hoge rekening door gebruik Wifi hotspot in Duitsland

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 45881
Gebruiker
Mirkel
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Op 27 december ben ik voor een weekje in Duitsland geweest. Omdat wij ook onze i-pads meehadden was een wifi wel fijn. De wifi van het vakantiepark had een storing dus daar kon ik geen gebruik van maken. Gelukkig zag ik dat t-mobile een hotspot had. Mijn eerste reactie is dan altijd: hoeveel kost het? Ik las dat het met mijn i-smart abonnement gratis was. Ook toen ik inmiddels was ingelogd heb ik de hotspot-site ettelijke malen gecheckt voor de tarieven. Iedere keer kreeg ik geen tarieven te zien, ik dacht dat het wel zou zijn vanwege het feit dat voor mij gratis is. Dit wetende heb ik dus ook niet uitgelogd en zijn we urenlang ingelogd geweest, totale kosten €1000 zonder enige waarschuwing van T-mobile. Ik hoop dat T-mobile niet vindt dat dit een billijk bedrag is voor een kleine vakantie. Gezien jullie reactie op andere gelijksoortige klachten voel ik mij genoodzaakt deze klacht op dit forum te zetten en verwacht ik dat t-mobile met een oplossing naar onze tevredenheid komt.

De oplossing

Ik verwacht dat T-mobile mij als trouwe klant toch wel compensatie biedt voor deze zeer onduidelijke dienst. Normaal gesproken zou ik een weekpas kopen en die zijn rond de €40 , dat is wat mij betreft een billijk bedrag om te betalen en zeker geen €1000.

6 reacties

  1. Auteur
    Mirkel
    Datum
    Ik had graag mijn klacht persoonlijk willen toelichten maar werd bij de helpdesk door het keuzemenu afgescheept met dat ik op jullie website de juiste informatie zou kunnen vinden.
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw Kelatow, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  3. Auteur
    Mirkel
    Datum
    Beste T-mobile,
    Nog een keer wezen kijken op jullie website. Waarom heb ik kosten gemist en ben ik afgegaan op ' gratis icm i-smart'? Op mijn Iphone, waar ik gekeken heb, zie je alleen het bovenste gedeelte, pas als je HELEMAAL NAAR BENEDEN scrolt komen de echte kosten tevoorschijn. Ook dan is niet duidelijk dat deze kosten voor mij wel gelden. Waarom zetten jullie überhaupt dan dat het GRATIS is, terwijl het NIET zo is. Ik zou graag nog een keer contact hebben met jullie hierover.
  4. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Kelatow,Naar aanleiding van uw klacht hebben wij u gebeld maar helaas telefonsich niet kunnen bereiken. Wij hebben u een e-mailbericht gestuurd en wachten uw reactie af. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  5. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Kelatow,Wij hebben uw e-mailbericht ontvangen, onze dank hiervoor. Wij hebben u per e-mailbricht een reactie toegestuurd en gaan er vanuit uw klacht hiermee te hebben beantwoord en te hebben opgelost. Als u uw klacht ook als opgelost beschouwd zou u dan zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  6. Auteur
    Mirkel
    Datum
    T-mobile heeft de klacht niet naar volle tevredenheid afgehandeld. Mijn mening is gebaseerd op het feit dat dit een zeer onduidelijke dienst is: stel je voor, je bent in het buitenland en je leest dat deze dienst gratis is, dit staat meteen bovenin. Wanneer je dan onder de knop Betalen kijkt staat er 'gratis in Nederland'. Is het logische gevolg dan dat het niet gratis is in het buitenland.?Onderaan de pagina staan dan eindelijk de daadwerkelijke kosten. ALLEEN GRATIS IN NEDERLAND!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mirkel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry