Klacht T-Mobile Mobiel: Internet/extra kosten

samia84

Ik had gisteren nog volgens m'n belstatus op de tombola app 430 mb. Ik heb enkel op Facebook gezeten en enkele onschuldige sites. De rest van het werk doe ik op de iPad via wifi. Ineens krijg ik de volgende dag een sms dat ik al m'n tegoed heb opgebruikt. Sterker nog op my tmobile staan extra kosten ter hoogte van 111 euro. Hier ben ik niet van gediend t mobile. Ten onrechte hoge kosten rekenen voor normaal internet gebruik. Ik denk dat er wat mis is met jullie server of zo want dit is absurd. Ik heb dit al eens eerder meegemaakt bij jullie zoals vele anderen maar pik dit echt niet mog een keer. Ik sluit m'n 3G altijd af als ik thuis ben en schakel m'n wifi in,

Ik wil graag dat de 111 euro als dit om internetkosten gaan vergoed worden, ik ben hier niet van gediend. Ik ga niet voor iets betalen wat ik niet heb gedaan. De afspraak bij het aangaan van het contract was ook expliciet dat ik OP TIJD een sms zou krijgen als ik in buurt van m'n bundel was. Dit hebben jullie nagelaten. Graag zsm contact.

T-Mobile
    Beste mevrouw/heer, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
    samia84
    Beste Tmobile, Het zou fijn als dat gebeurt voordat factuur betaalt dient te worden. Want zo een bedrag betalen onterecht is niet fijn. Mvg Samia
    T-Mobile
    Beste meneer/mevrouw, Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice