Klacht T-Mobile Mobiel: misleiding T-mobile / slechte klanten service

L.S.

Ik heb een T-mobile abo met iphone 5 en extra verzekering, garantie genomen en vervang service voor €12,- pm extra

Dit is telefonisch afgesloten, de verkoper vertelde mij dat de verzekering alles dekkend was verlies enz. dit blijkt niet zo te zijn maar dat weet ik nu pas. De dekking is voor 2 gevallen en die vallen ook onder me inboedel.

Nu heb ik een mankement aan mijn telefoon en wil van de vervang service gebruik maken (hij laad slecht op en slechte verbinding).
Ten eerste word mij gelijk mede gedeeld dat ik 30 euro eigenrisico moet betalen omdat het geen garantie is, ze hebben de tel niet eens gezien.
en nu willen ze een oude nokia zonder internet geven als vervang toestel, terwijl beloofd is voor VERGELIJKBAAR TOESTEL.
Na de zeer slechte service en leugens van t-mobile wil ik daar nu zsm weg!!
Hoe kan ik dit ontbinden en andere waarschuwen voor de misleidende praktijken van t-mobile.

zsm weg bij t-mobile.
ze hebben me misleid, ze proberen je af te poeieren naar pro assist (IK HEB GEEN CONTRACT MET PRO ASSIST MAAR MET T-MOBILE) ze verlenen niet de service waar ik voor betaal en recht op heb, klanten service is afpoeier balie, krijg nooit een leiding gevende te spreken die probleem oplost.
Wil mijn geld terug voor de wassen neus verzekering en vervang service. Niemand betaald €12,- pm voor oude nokia zonder internet als vervang telefoon (die kan ik overal gratis krijgen)

T-Mobile
    Beste meneer Samuels,
    T-Mobile is reeds een onderzoek gestart naar aanleiding van uw klacht.
    T-Mobile zal zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie geven.
    Hiervoor zal u telefonisch worden benaderd. Ervaring leert dat dit prettiger communiceert en T-Mobile uw eventuele nieuw ontstane vragen meteen kan beantwoorden.
    T-Mobile Klantenservice
    Briansamuels
    Als jullie echt serieus mijn klacht gaan behandelen en uit gaan zoeken wat er fout is gegaan en hoe dit te verbeteren dan verleen ik graag mijn medewerking om dit te verbeteren. Ik ben ondernemer en eigenaar van 3 B.V.'s dus ik denk dat ik u wel wat bruikbaren tips mee kan geven.
    Briansamuels
    Ik heb onder tussen mijn telefoon al ergens anders laten maken voor 60 euro duurde een uurtje.
    Tevens vertelde ze me dat het eigenlijk een garantie probleem is en dat veel meer mensen hier last van hebben. Pro assist vertelde me dat het geen garantie was en dat ik de eigenbijdragen moest betalen, terwijl ze me telefoon niet eens gezien hebben. Al met al stapelen de problemen zich op en stinkt het verhaal aan alle kanten.
    De verzekering met vervang service is een wassen neus!