Klacht T-Mobile: mobiel stuk maar wel abonnement van 2 jaar

jonk

Sinds juni 2013 heb ikeen 2 jarig abonnement bij T mobile . In dit abonnement zit een sony X peria Z toestel.
Na 3 maanden werkte het toestel niet meer ( opladen was niet meer mogelijk). Na een paar keer van het kastje naar de muur gestuurd te zijn , heeft T mobile het toestel uiteindelijk ter reparatie opgestuurd. Binnen enkele dagen kwam het toestel terug met de opmerkingen niet meer te repararen. Wederom naar de T mobile winkel gegaan waar een medewerker mij vertelde dat dit niet onder standaard garantie van de telefoon valt en ik daarom maar eenextra verzekering af had moeten sluiten.
Ik heb nu een tweejarig abonnement maar geen telefoon. Ik kan mij niet voorstellen dat het toestel naar 3 maanden normaal gebruik dusdaning kapot is dat het niet te repararen valt. Ook geen reclame voor het sony toestel.

Ik verwacht een ander toestel zodat ik nog 1 1/2 jaar van mijn abonnement kan genieten.e

T-Mobile is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.