Opgelost door T-Mobile Mobiel: Netwerkklachten T-Mobile, provider stuurt richting probleem telefoon

RPAG

Inmiddels erger ik mij dood aan het feit dat ik niet 24/7 bereikbaar ben, waar ik natuurlijk dik voor betaal. Het verhaal:
Sinds december 2012 heb ik een contract lopen bij T-Mobile met een iPhone 5.
Sinds een maand of 3 ondervind ik nogal wat problemen met het netwerk, vrij onregelmatig niet bereikbaar (dwz. ik word gebeld, beller krijgt direct voicemail, ik krijg uren later een sms dat ik gebeld ben, maar op het tijdstip dat ik gebeld ben krijg ik niets binnen).
Nu ben ik met de "Klantenservice" van T-Mobile in gesprek, maar word letterlijk van het kastje naar de muur gestuurd. Daar stuurt men zelfs richting problemen met mijn telefoon en een (dure) reparatie, terwijl dit uitgesloten is (ook andere telefoons hebben het probleem, met dezelfde en een nieuwe simkaart).

Zo kom ik er natuurlijk niet uit en een gepaste oplossing wordt ook niet geboden.

Ik verwacht vanuit T-Mobile minimaal de helft van mijn abonnementsgeld terug (over die 3 maanden), indien dat niet mogelijk is wil ik vragen om ontbinding van mijn contract en ga ik naar een andere provider.

T-Mobile
    Beste meneer Geurts,
    T-Mobile is reeds een onderzoek gestart naar aanleiding van uw klacht.
    T-Mobile zal zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie geven.
    Hiervoor zal u telefonisch worden benaderd. Ervaring leert dat dit prettiger communiceert en T-Mobile uw eventuele nieuw ontstane vragen meteen kan beantwoorden.
    T-Mobile Klantenservice
    RPAG
    T-Mobile heeft reeds contact opgenomen:
    1. 6 maanden 20% korting, of
    2. Contract ontbinden en voor een (erg reële prijs) het toestel overnemen.Ik ben tevreden met de uitkomst en ook netjes geholpen door de dame aan de telefoon.