Klacht T-Mobile Mobiel: Onbereikbaar, reageert niet. Geen afspraak mee kunnen maken.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 46873
Gebruiker
P.M. Valkering
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Betreft abonnement van mijn zoon Matthijs bij T Mobile. M.J. Valkering, telefoon 06-15485408.
Matthijs heeft op 8 september 2013 een ernstig ongeluk gehad. Heeft 5 a 6 weken in coma gelegen. Zijn herstel gaat heel lang duren. Matthijs is vanaf die datum niet in staat om te bellen dan wel rekeningen te betalen.Dat gaat vrees ik nog een tijd duren. Ik ben langs geweest in de winkel Alkmaar, op hun verzoek gebeld (nauwelijks iemand aan de lijn te krijgen) vervolgens op diens advies een mail (18 okt 13) gestuurd met bewijs van opname in het ziekenhuis. Ondanks herinnering geen reacties. Via vrienden (zoon woon in studentenhuis) aanmaningen gekregen. Toen goede emailadres bericht (15 dece 13). Nog steeds niets gehoord. ondertussen blijven de aanmaningen en sommeringen binnenkomen. Voor niet gewone zaken bent u zeer slecht bereikbaar.

De oplossing

Stopzetten abonnement zoon met ingang van begin oktober. Omzetten naar prepaid. Aanmaningen en andere maatregelen terugdraaien.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

T-Mobile Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    P.M. Valkering
    Datum
    Uiteindelijk is de klacht goed afgewikkeld. Moest echter nog een keer na twee weken richting consumentenbond reageren om een reactie van T-Mobil te krijgen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P.M. Valkering
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry