Klacht T-Mobile Mobiel: Oneerlijk behandeld

LD

Iphone 5S bleek niet voorradig en heb ik deze gereserveerd. De medewerker vertelde dat er 50 euro aan reserveringskosten aan verbonden waren. Hij herhaald nog eens dat de er voor de iphone een bijbetaling geldt van 189,95 en dat het abonnement 36,00 euro per maand bedraagd. Ik vraag hierna: kan ik de kosten voor de telefoon niet gelijk voldoen? Waarop ik het antwoord kreeg: "Nee hoor, dat kan als hij binnen is voldaan worden." Ik vertrouw deze situatie . 1,5 week later word ik gebeld dat de iphone binnen is. Er wordt me NIETS verteld over hogere kosten! Eenmaal aangekomen (half uur rijden!) wordt me verteld dat ik nog eens 50 euro moet bijbetalen ivm "stijgende overheidskosten", onzin. Op internet staat dat het om een actie ging en deze begin januari afliep. Dit is bevestigd door tmobile zelf! In totaal incl reserveringskosten een prijsstijging van 100 euro! Voel me echt opgelicht. Ben al jaren vaste klant maar zo niet meer langer dan nodig is. Vertrouwen gaat zo volledig weg!

Ik wil graag 100 euro terug: sowieso omdat ik daar naar mijn mening recht op heb en ik ben tot 4x toe voorgelogen... Valt me erg tegen. Als klant hoor je juist vertrouwen te hebben. Ook bij de klantenservice lijkt mijn klacht niet serieus genomen te worden ze willen namelijk niks voor mij doen, terwijl ik het echt erg vind zo vaak voor te zijn gelogen! De fout ligt bij jullie en niet bij ons. Mensen laten reserveren en vervolgens de afspraak niet nakomen past bij mij niet in de straat klantvriendelijk. Het enige wat ik wil is begrip en de 100 euro die teveel betaald is terug!

T-Mobile
    Beste mevrouw/heer, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
    LD
    Prima. We wachten het contact af.
    T-Mobile
    Beste meneer/mevrouw, Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice