Opgelost door T-Mobile Mobiel: Onjuiste aftrekking van mijn rekening voor een niet gebruikte nummer

Lovric1

Toevallig heb ik deze jaar per controle van mijn bankrekening gezien, dat T-Mobile een vaste bedrag van mijn rekening haalt voor een telefoon nummer, die nooit door mij in gebruik is geweest. Ik heb deze bedrag voor twee maanden teruggeboekt, om een reactie te krijgen. Twee keer met de klantenservice gebeld en een keer word op mij opgehangen.

Ik heb de direct debit inmiddels stop gezet, maar ik krijg geen reactie op mijn brief uit oktober, behalve dat ze twee maanden terug betalen. Ik wil graag een explicatie krijgen over deze situatie.

Klantenservice T-Mobile
    Beste mevrouw Lovric,

Wij hebben u een paar maal gebeld maar komen in de voicemail terecht.
    kunt u aangeven wanneer u bereikbaar bent?

Klantenservice T-Mobile

Lovric1
    Ik kan niet altijd opnemen op mijn werk, ik wilde terugbellen, maar dat kon niet i.v.m. Privenummer. Ik ben principiel de hele dag berijkbar, ook na 17:00. Vele groeten. Monika
    Beste mevrouw Lovric,

Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile

Lovric1
Uiteindelijke oplossing Bedankt voor het afhandelen van de klacht, ik heb nu ook een brief ontvangen met de officiele oplossing en terugbetaling van het geld. Hartelijk bedankt. Monika