Klacht T-Mobile Mobiel: senior mobile

fred

ik had mijn emperia senior toestel naar de winkel in hellevoetsluis gebracht hij laaden niet meer op opgestuurt weer terug gehad 3-12 2013 klacht was het zelfden 4-12-2013
weer naar de verkoper rikkie dacht ik allen papieren er bij gedaan die ik had ontvangen van de rep. de verkoper zij zaterdag gaat maar naar een anderen bel winkel voor een oplader ik heb er geen een ik dat gedaan maar niks toen zei die probeer allen winkels in helvoet ik ben invalieden zwaar rugpacent dat heb ik niet gedaan dan maar

waar om zeiden ze niet meneer er moet een nieuwen accu in en die kost 20 euro??????
dat hadden ze zaterdag kunnen zeggen de verkoper maar je ben gewoon dat zeg ik liever niet in de oogen van de verkoper ik hoop zelf dat het wordt opgelost en het gaat niet om
geld alleen de mannier wij doen niks we kunnen nks en daar staa je dan groetjes mijn dank de mobiel legt nog in de winkel hellevoetsluis

T-Mobile
    Beste meneer Molenaar,Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice