Klacht T-Mobile: T-mobile weigert bepaalde telefoonnummers bereikbaar te laten zijn. Gevolg: ik kan nummers niet bellen en niet gebeld worden

KastjeMuur

Het is al vaker gebeurd: bij T-mobile schijnen carriers niet juist te functioneren waardoor T-mobile bellers niet alle nummers kunnen bereiken. Ik heb zelf een T-mobile zakelijk abonnement en ik kan mijn vaste telefoon (via 12Connect - een SIP / VOIP provider) 5 van de 6 keer niet bereiken. Terwijl als ik bel met een telefoon van een andere provider het vaste nummer altijd te bereiken is. Ook klanten klagen dat ze ons niet kunnen bereiken. Tja en hoeveel klanten loop je dan mis? Het probleem bij T-mobile voorgelegd, maar die zeggen dat het 7 dagen kan duren voordat ik antwoord krijg: "Sorry meneer meer kan ik niet voor u doen." Zakelijk en 7 dagen zonder telefoon? Daarbij is het geen geïsoleerd probleem bij T-Mobile, het is al regelmatig voorgekomen. Aan de telefoon zegt de medewerker dat ze niet kunnen vinden. Maar vorig jaar, na lang door wroeten werd duidelijk dat de carriers bij T-mobile zo zijn afgesteld dat deze weigeren bepaalde tel-nrs. bereikbaar te laten zijn.

Zorg dat ik per direct weer bereikbaar ben, het probleem is voor jullie niet nieuw!
Vergoeding voor het niet kunnen bellen.
Vergoeding voor inkomstenderving omdat T-mobile ons onbereikbaar maakt voor haar klanten.

T-Mobile is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

KastjeMuur
    Vandaag gebeld door T-mobile: 'Uw telefoon werkt, wellicht een tijdelijke storing. We weten niet wat er aan de hand was.' Op de 8e meld ik de storing op de 13e wordt door T-mobile getest? Beetje laat voor een zakelijk contract? T-mobile: 'Meneer u bent de enige die dit nummer niet kon bereiken.' Nee, ik heb ook andere telefoonnummers opgegeven van t-mobile-klanten die ons niet kunnen bereiken - terwijl bellers met een andere provider ons wel kunnen bellen. Dit komt sinds 2012 steeds weer voor.
    KastjeMuur
    Vandaag gebeld door T-mobile. tel. ging 3x over, toen een sms of ik ze wilde bellen - beetje druk jongens? T-mobile: U moet contact opnemen met uw vaste-lijnprovider 12Connect, wij zien dat de carrier van Tele2 overbelast. 12Connect: Wij hebben niets met Tele2. T-mobile gebeld en geopperd dat wellicht het euvel is dat zij berichten voor 12connect naar Tele2 sturen. 12Connect heeft sinds 8/1 deze zaak aangekaart bij T-mobile en hebben nog geen reactie. Jongens, jongens, jongens toch. OPTA?