Klacht T-Mobile: Thuis/kantoor niet telefonisch bereikbaar .

Klachtnummer
# 46020
Gebruiker
Natascha
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Hallo,
Ik heb een zakele abonnement mijn partner heeft ook een zakelijke abonnement( van zelfs 3000 bel minuten) bij t mobile
Al ruim 6 weken hebben wij haast geen bereik bij onze woning / kantoor aan huis.
Wij hebben deze klacht al diverse keren gemeld bij t mobile.
Hun zeggen dat waarschijnlijk over 6 weken de klacht over zal zijn.
Ze zijn met een nieuwe mast voor 4g bezig.
Wij willen en kunnen hier niet op wachten maar we mogen niet weg bij t mobile.
Wat kunnen wij hier aan doen?
Met vriendelijke groet,
Natascha Bolman

De oplossing

Wij willen onze contract ontbinden.
Want wij verliezen op deze manier klanten die ons niet kunnen bereiken!

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mw Bolman,Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Bolman,Naar aanleiding van uw klacht hebben wij u gebeld maar helaas telefonisch niet kunnen bereiken, daarom hebben wij u een e-mailbericht gestuurd.Met vriendelijke groet, T-Mobile Klantenservice
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw Bolman,Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice