Opgelost door T-Mobile Mobiel: Tijdelijk stopzetten van abonnement

Joris

Ik ga binnenkort 6 maanden op reis naar het buitenland. Nu ben ik bij t-mobile geweest om te vragen wat de mogelijkheden waren voor het tijdelijk stopzetten van mijn abonnement, het antwoord was dat het mogelijk was. Dus ik dacht dat is fijn. Toen belde ik een week erna op naar T-mobile om dit te regelen, was het ineens niet meer mogelijk en moet ik dus omgerekend 240 euro betalen voor mijn abonnement terwijl ik het helemaal niet gebruik.
Nu lees ik op internet dat het sinds vorig jaar juist wel mogelijk is, ook voor bestaande abonnementen om dit tijdelijk om zetten en dan "langer" aan te houden! Ik vind het belachelijk dat ik in de winkel te horen krijg dat wel kan en nu ineens niet meer.
Ik wil mijn abonnement voor 6 maanden opzeggen en dan dus 6 maanden " langer" houden! Bij andere providers schijnt dit wel te kunnen!
Ik hoopt dat er een oplossing komt

Gr. Joris Driessen

het stopzetten van mijn abonnement voor 6 maanden en uiteindelijk ook 6 maanden langer aanhouden.

T-Mobile Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Joris
    Ik ben door T-Mobile prima geholpen en ze hebben mijn abonnement stop gezet. Hier ben ik zeer tevreden over.