Opgelost door T-Mobile Mobiel: Verval prepaid tegoed bij naar abonement.

Henk

Bij het omzetten van mijn prepaid aansluiting naar een abonnement (met nummerbehoud) vervalt mijn prepaid tegoed. Na telefonisch contact met T-Mobile blijkt dit 'normaal' te zijn bij T-Mobile. Zou ik echter mijn prepaid omgezet hebben in een T-Mobile shop dan zou mijn prepaid tegoed in mindering komen op mijn abonnement. Je zou verwachten dat waar digitalisering aangemoedigd wordt door telefoonmaatschappijen (om kosten te besparen) dit soort verschillen in uitkomst er niet mogen zijn.

Dat mijn prepaid tegoed alsnog in mindering zal worden gebracht om mijn eerste rekening van mijn abonnement.

Henk
    Reeds is er een week verstreken zonder enige reactie van de zijde van T-Mobile.
    T-Mobile
    Beste meneer/mevrouw, Excuses voor onze late reactie. Volgens onze gegevens is uw klacht inmiddels telefonisch besproken met onze klantenservice en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij gaan ervan uit dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
    Henk
    U haalt uw gegevens door mekaar. Het probleem wat ik hier aankaart is dat bij het aangaan van mijn T-mobile abonnement mijn T-mobile prepaid tegoed verloren is gegaan. Wat hoogstwaarschijnlijk in uw gegevens te vinden is is een andere klacht namelijk het gespeel en onduidelijkheid van het abonnement zelf. Blijkbaar had ik slechts beltegoed voor vier dagen gekregen (pro rata) waardoor ik ineens ver boven mij bundel zat. Die klacht is inderdaad afgehandeld deze niet.
    T-Mobile
    Beste meneer/mevrouw, Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    T-Mobile Klantenservice
    Henk
    Het aanbod is geaccepteerd en daarmee is mijn klacht verholpen.