Klacht T-Mobile: Wel contract maar geen abonnement.

Andries1963

Ik heb op 24-11-2013 een contract afgesloten in de T-Mobile shop aan de Lijnbaan in Rotterdam. Ik had reeds een t-mobile abonnement dat verlengt of veranderd mocht worden. Ik sloot een onbeperkt abonnement af van € 60,- per maand maximaal on combinatie met een iPhone 5s 64gb met bijbetalen. Aangezien de computers het niet deden werd er handmatig gewerkt en vroeg de medewerkster een controlenummer telefonisch aan. Mijn vrouw sloot direct na mij hetzelfde contract af. Alleen dan met een 32 GB telefoon.
Inmiddels heb ik reeds 3 keer gebeld. Ik heb namelijk nog altijd het oude vrije contract en t-mobile weet niet dat ik bij hen een contract gesloten heb. Ik zou dus theoretisch gezien een sim-only af kunnen sluiten en goedkoper uit zijn. Ten eerste is dat niet eerlijk, ten tweede zou het contract ineens boven water kunnen komen en zou ik twee contracten. Nu heb ik veel beloftes gehad maar niemand doet iets en ik heb nog altijd het oude inmiddels onvoordelige contract. Wie helpt mij?

Gewoon mijn contract invoeren. Meer niet.

T-Mobile is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.