Klacht T.O.M. bv: geen terugontvangst produkt na terugzending voor reparatie onder garantie, geld kwijt?

mart

Kinder cd speler besteld en geleverd gekregen, bedoeld als St nicolaaskado
12 december 2013 teruggestuurd wegens defect. Bericht gehad : wordt opgestuurd naar importeur ter reparatie, zal eind januari geleverd worden. Nu, 14/3 nog steeds niets ontvangen. Zeer moeilijk contact te krijgen, antwoorden nauwelijks via mail, alleen na dreigmail. 2 maal antwoord gekregen op mail, dat de zending nog moest komen. Telefonisch niet bereikbaar. In gebreke gesteld met aangetekende brief op 17/2 /2014 met het aanbod om voor 2 maart alsnog te leveren of anders geld terug.; deze wordt niet in ontvangst genomen en komt 11/3 /2014 retour. Brief was geadresseerd aan Tom bv Rootven Bladel, het adres op de website.
Ik vrees dat ik mijn geld niet terug zie, maar ik zal de firma nog 1 mailtje sturen.

Graag mijn geld terug gestord op de rekening waar het vandaan kwam, ontbinding koop.

Wij vinden dat T.O.M. bv hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over T.O.M. bv?