Klacht T.O.M. bv: Onterecht afgekeurde retourzending

Chan92

Op 8-3-2016 bestelde ik leren paardrijlaarzen op het adres van mijn ouders. Een dag later had ik ze binnen. In de grote kartonnen doos zat een rommelige schoenendoos, met daarin de laarzen. Mijn vader vroeg meteen waarom ik tweedehands laarzen had besteld, omdat ze er niet heel erg goed uitzagen. Toch heb ik ze gepast, belangrijk om erbij te vermelden dat ik ze zittend op de bank heb aangetrokken. Ze bleken meteen veel te hoog, wijd en groot. Teleurgesteld heb ik ze meteen ingepakt in de originele doos en binnen de 2 weken teruggestuurd. Nu wordt mijn retourmelding afgewezen, vanwege beschadiging. Ik kreeg een mail met foto's doorgestuurd, waarop te zien is dat de zool beschadigd is. Ze zijn duidelijk gebruikt. Ik heb de zool niet bekeken bij het passen, maar het mag duidelijk zijn dat ik deze schade onmogelijk kan hebben aangebracht. Dit ook per mail besproken met de klantenservice. Toch blijven ze erbij dat ik ze heb beschadigd, en ik gewoon moet betalen. Ik voel me erg opgelicht.

Ik heb gekozen voor achteraf betalen, en ik wil graag dat deze betaling komt te vervallen.

Wij vinden dat T.O.M. bv hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?