Klacht T.O.M. bv: Retour goederen worden niet geaccepteerd, krijg nu Klarna achter me aan

Martin

In maart 2016 heb ik twee ski broek online besteld bij T.O.M. Een maat M en L. De overeenkomst was dat ik achteraf zou betalen. De goederen werden thuis bezorgd, waarna ik een (1) broek heb gepast ( zoals ook mag volgens de site). De broek zat verpakt in een plasticwikkel, die ik moest openen. Na het passen bleek dat de broek veel te groot was, waarop beide broeken retour zijn verzonden. Enkele dagen later kreeg ik een rekening van Klarna van 1 skibroek.?? Hierop gemaild en bleek dat ze 1 broek niet accepteren als ontvangen omdat de plastic verpakking kapot zou zijn. Gepoogd via de mail eruit te komen, Hun voorstel was dat ik de broek alsnog zou betalen en dan een gedeelte terug gestoord zou krijgen. Dit bedrag stond ik geen verhouding met de verpakking. Nu reageert T.O.M (jeroen) niet meer op de mailwisseling. Klarna geeft aan dat ze alsnog een rekening gaan maken, omdat TOM aangeeft dat dit moet (voelt als pure oplichting)

Ik wil dat het bedrijf de reeds ontvangen skibroek accepteert als ontvangen en erkent dat je de plastic verpakking wel moest openen om te passen. De broek is nog voorzien van alle labels en kan als nieuw worden (her) verkocht. Ze geven zelf aan dat je de broek zelf kan passen zoals je normaal ook doet. Dit houdt in dat je een verpakking wel moet openen.

Wij vinden dat T.O.M. bv hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?