Klacht Taalschool Elyssa: onterecht factuur

aa

Factuur te betaling voor hele maand maart terwijl heb ik twee lessen gevolgd
Er zijn Waths Aap berichten waar de informatie staat dat de school vanaf 14 maart is dicht, en kan alleen via online melding dat. Dat mag ik weigeren, want en niuwe situatie zonder ons kontract gevallen.
Ik kan verder de less niet volgen tot dat de maatregelnig in Nederland en zweden op orde komen.
Mijn vriend behoort tot een van de risicogroepen is. Daarom wil ik de bus niet naar school nemen of contact opnemen met mensen die niet weten met wie ze in contact staan of besmet kunnen zijn. Dan kan ik het leven van mijn vriend in gevaar brengen.

Ik volg een cursres op Taalschool Elyssa, adres Metroplein 98, 3082BB Rotterdam is.
Ik ben twee lesen naar school geweest, elke les 2 uur, de prijs 12,50 per uur.
De dosent is Claudia Christern, harr telefoon numer 06-45242533.

Informatie op de website (locatie, middelen, les local) niet klopt
mondeling afspraken over het nieveau van studie en waar ik behoefte aan is niet nagekomen. Verder heb ik haar duidelijk gemaakt dat het kan dat ik naar zweden plotseling terug en dan de les op pauze zetten.
ze gebruikt de less om andere zakken te doen dan wat ik heb met haar afgesproken.
ze anuleert een less en ze vraagt me op andere dag te komen waar het was niet mogelijk na coronavirus uitbraak.
Ik kun niet meer na de les vanwege dat ik wil mijn vriend die zit in risico group niet in gevaar brenegen.
Verder ben ik terug naar zweden want In Nederland is lockdown(dat was na afkondigen van de sluiten van scholen)
ze probbeert me te chanteren via waths Aap.
ze stuurt me de rekenning van Euro 150 de lessen die ik was niet bij voor de hele maand van maart en eits dat ik hele bedraag van 4 manden moet ik betalen.
De periode van het kontract niet volgen, vanwegen de corona maatregeling.

Niemand wil geld van nieks betalen.
Nu heb ik een week om mijn factuur te betalen.
Wat ga ik doen?

Ik wacht op jullie juridisch advis door jullie ervaring.
Groeten.
Ava Arameborn

een eerlijk oplossing voor me en de school, door corona ging als op zeep.
Geen oplossing is aangeboden

Taalschool Elyssa
    Mevrouw Aramborn heeft 2 weken les gevolgd en daarover een rekening ontvangen. Ze heeft een contract van drie maanden dat ze pas aan het einde van die periode kan opzeggen volgens de regels van blik op werk. We hebben allerlei alternatieven aangeboden: privéles op veilige afstand of lessen later inhalen. Inmiddels is ze daartoe bereid begreep ik uit een mail van haar.
    aa
    Er zijn artikel in het contract waar staat dat ik mag het contract opzegen. als de school niet de les kan aanbieden.
    ik heb de coursus gekozen om mijn taal te verbeteren door fysiek kontact met de docent. Ik had veel optie om online te doen maar wilde ik dat absoluut niet. sterker nog dat is een andere product dan wat in het contract staat.
    Ik sta bij mijn vriend waar hij hoort bij de risico groep en ik wilde zijn gezondheid niet in gevaar bringen.
    Voor de boven genoemde redenen heb ik het voorstel van de school tijdens de lockdown niet genomen.
    Ook er zijn mondelijk afspraaken gedaan met de school waar staan dat als ik naar Zweden terug dan stopt de les en als het periode van het contract voorbij is dan mag ik het verlengen of niet. Op deze wize ben ik in zee gegaan met de school.
    Nog een afspraak is dat het afgesproken studie niveau was B2 maar kreeg ik lessen lager niveau dan ik heb verwacht en ik zat in een les met leerlingen die zijn heel lager niveau dan mijn(ze kunnen niet eens zinnen maken en de lerrares verzocht me herhaaldelijk dat ik de vertaling doen van de leeringense eigen taal naar het nederlands zo kan ze communiceren met hun) en dat is exta reden om te stoppen met de school

Ook een klacht indienen over Taalschool Elyssa?