Opgelost door Taartencentrum: Besteld, betaald en niet geleverd en ook geen reactie op voicemails en emails

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46408
Gebruiker
Ilse
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Maandag 6 januari bestel ik suikerpapier. Omdat ik het zaterdag 11 januari nodig heb maak ik meteen het geld over in de hoop dat het dinsdag 7 januari kan worden verstuurd. Ik stuur ook nog een vriendelijk verzoek naar ze toe. Woensdag 8 januari heb ik nog niets ontvangen maar ook geen reactie op mijn email gekregen. Dus ik bel, spreek in, stuur een email en wacht. Donderdagochtend idem, dus ik bel weer, mail nogmaals, bel een uur later nog een keer en een paar uur later nogmaals. Ik krijg alleen maar de voicemail en word niet teruggebeld. Evenmin krijg ik geen reactie op mijn emails. Het suikerpapier zit ook niet bij de post. Omdat ik vermoed dat er niets zal worden verstuurd, annuleer ik aan het eind van de dag mijn bestelling. Dit doe ik per email en per voicemail.

De oplossing

Ik wil de bestelling annuleren en mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Taartencentrum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ilse
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy