Opgelost door Taartenland : Onjuiste/onvolledige/ontijdige bestelling bij Taartenland.nl

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 354816
Gebruiker
Thijs - Utrecht
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestelling voor 5 vlaaien geplaatst op 1 maart 2019. Levering vóór 10.00 (t.w.v. €11,95) meebesteld. Om 10.25 zijn twee van de vijf vlaaien geleverd. Vanuit Taartenland is (in ieder geval tot 12 maart, 11.45) niets gecommuniceerd.
Telefonisch en per mail is tussen 10.00 en 11.30 wel gebeld en gemaild naar Taartenland.

De oplossing

Ik heb Taartenland.nl gevraagd om restitutie van mijn aankoopbedrag, aangezien het moment waarop de bestelling nodig was is gepasseerd.

1 reactie

  1. Auteur
    Thijs - Utrecht
    Datum
    Taartenland biedt een nieuwe datum aan voor levering. Hoewel mij restitutie de makkelijkste oplossing leek ga ik onderzoeken of dit een mogelijkheid is.
    De communicatie met Taartenland is goed. Ze tonen begrip voor de situatie, die ook voor hen vervelend is.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Thijs - Utrecht
Datum
Uiteindelijke oplossing
Taartenland biedt aan dat de klant een nieuwe datum voor levering van de vlaaien kiest. Het is nu nog niet duidelijk of daar binnenkort een geschikte datum voor te vinden is.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Taartenland ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen