Opgelost door Taartenland : Onjuiste/onvolledige/ontijdige bestelling bij Taartenland.nl

content Opgelost
Thijs - Utrecht

Bestelling voor 5 vlaaien geplaatst op 1 maart 2019. Levering vóór 10.00 (t.w.v. €11,95) meebesteld. Om 10.25 zijn twee van de vijf vlaaien geleverd. Vanuit Taartenland is (in ieder geval tot 12 maart, 11.45) niets gecommuniceerd.
Telefonisch en per mail is tussen 10.00 en 11.30 wel gebeld en gemaild naar Taartenland.

Ik heb Taartenland.nl gevraagd om restitutie van mijn aankoopbedrag, aangezien het moment waarop de bestelling nodig was is gepasseerd.

Thijs - Utrecht
    Taartenland biedt een nieuwe datum aan voor levering. Hoewel mij restitutie de makkelijkste oplossing leek ga ik onderzoeken of dit een mogelijkheid is.
    De communicatie met Taartenland is goed. Ze tonen begrip voor de situatie, die ook voor hen vervelend is.

Thijs - Utrecht
Taartenland biedt aan dat de klant een nieuwe datum voor levering van de vlaaien kiest. Het is nu nog niet duidelijk of daar binnenkort een geschikte datum voor te vinden is.

Ook een klacht indienen over Taartenland ?