Opgelost door Tabletpoef.nl: geen levering boekenpoef.eu (b-eager)

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 117526
Gebruiker
Sonja Leeflang
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb in mei een boekenpoef/tabletpoef als cadeau voor iemand besteld bij boekenpoef.eu (onderdeel van b-eager.com uit Etten Leur). Ik kreeg na een aantal dagen bericht dat deze tijdelijk niet leverbaar was en dat het een paar weken zou duren. Daarop heb ik gereageerd dat ik de poef daarom niet meer wilde omdat het een cadeau was en dus te laat. Ik heb aangegeven dat ik mijn via Ideal betaalde geld retour wilde. Na een aantal toezeggingen via de mail heb ik tot op heden nog steeds niets ontvangen. Het bedrijf is telefonisch niet bereikbaar en op mailtjes wordt pas weken later gereageerd met standaard mailtjes.

De oplossing

ik wil zsm mijn geld terug gestort hebben

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tabletpoef.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Sonja Leeflang
    Datum
    uiteindelijk heb ik netjes mijn geld terug gekregen, al mocht het wel even duren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sonja Leeflang
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Tabletpoef.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen