Opgelost door Tabletpoef.nl: geen reactie na verkeerde levering

Linda Oudejans

Verkeerde tabletpoef ontvangen, bedrijf is telefonisch onbereikbaar en reageert niet of nauwelijks op mails, er wordt niets ondernomen om het probleem op te lossen.

Ik heb inmiddels ergens anders het gewenste kussen besteld. Ik wil mijn geld terug en de tabletpoef kostenloos kunnen terugsturen.

Wij vinden dat Tabletpoef.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Linda Oudejans
    Tabletpoef heeft mij gebeld om het probleem op te lossen. Echter, ze zeiden o.a. tegen mij dat ze geen mail hadden ontvangen, wat niet klopt: ik heb op 1 van mijn mails antwoord gekregen (een antwoord waar ik overigens niets aan had). Ik heb daarom nog steeds niet veel vertrouwen in het bedrijf, daarom heb ik de tabletpoef nog niet teruggestuurd, omdat ik er geen vertrouwen in heb dat ik werkelijk mijn geld terug zal krijgen. Op de vraag of ik de poef langs kan brengen heb ik nog geen antwoord.
    Linda Oudejans
    Inmiddels antwoord dat ik de poef langs kan komen brengen. Echter, ik heb iemand gevonden die de poef graag wil hebben, dus daar gaat hij nu heen. Het bedrijf reageert een beetje traag, maar heeft hiermee de klacht wel opgelost, dus zo is het goed geregeld uiteindelijk.
    Linda Oudejans
    Het bedrijf reageert een beetje traag maar de klacht is uiteindelijk goed afgehandeld.

Linda Oudejans

Ook een klacht indienen over Tabletpoef.nl?