Klacht Tabletpoef.nl: Verkeerde levering tabletpoef

Klachtnummer
# 140622
Gebruiker
M. P.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tablet poef besteld in de kleur zebra.
Na ruim een week nog geen levering, geprobeerd te bellen, bedrijf is telefonisch onbereikbaar (ik kreeg een bandje met een verzoek te mailen)
Ik heb een mail gestuurd, kreeg antwoord via de mail dat mijn tabletpoef binnen een week verstuurd zou worden. Pakketje inderdaad ontvangen, helaas verkeerde kleur.
Wederom geprobeerd te bellen, niet bereikbaar (je krijgt een melding met een verzoek te mailen)weer een mail gestuurd, geen reactie. Een dag later weer gebeld, telefoon was nu geheel niet bereikbaar. Weer gemaild. Er zijn verschillend e-mail adressen in omloop, het is compleet onduidelijk waar je naartoe moet mailen, geen ontvangstbevestiging.
Dus steeds gemaild naar e-mailadres vermeld op de site plus het e-mailadres waar ik antwoord van kreeg. Gezien de hier genoemde klachten en ervaringen met b-eager geen goed gevoel dus vandaar besloten mijn klacht te delen.

De oplossing


De juiste kleur tabletpoef ontvangen. Evt. Retour verzendkosten vd verkeerde levering zijn voor leverancier.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tabletpoef.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tabletpoef.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen