Klacht Tablettotaal.nl: Geen aanvaardbare vervanging voor kapotte tablethoes.

C. de Jong

Twee maanden geleden tablethoes gekocht. Daarvan is nu een hoek afgebroken en blijkt bij een andere hoek een scheurtje te zitten. De klantenservice daarover bericht. Deze stelt dat het wel veroorzaakt zal zijn door een val. Dit is echter niet het geval! Dit ook aangegeven en nu stelt men dat op hoeken geen garantie zit.
Dit is mijn inziens onjuist. Ik heb recht op een deugdelijk product.

Aangezien ik geen vertrouwen heb in vervanging door hetzelfde product en binnen de website geen aanvaardbaar alternatief zie, wens ik compensatie door vergoeding van het aankoopbedrag.

Tablettotaal.nl
    Geachte mevrouw Sierink,

De reden dat wij uw geen credit accorderen heeft te maken met het feit dat u de hoes al 2 maanden zonder problemen in gebruik heeft. U geeft aan dat een van de hoeken spontaan is afgebroken. Uit ervaring van consumenten gebeurd dit meestal door een valpartij of de tablet te vaak in en uit de hoes halen.

U heeft aangegeven dat dit niet het geval is, hierdoor hebben wij afgelopen weekend contact gehad met de fabriek. Deze heeft aangegeven dat zij de hoes graag zien en zullen nakijken. Hun inziens is een spontane breuk haast onmogelijk, maar om dat uit te sluiten willen ze de hoes ontvangen. Dit hebben wij u in ons laatste e-mail bericht kenbaar gemaakt (zie onderstaande e-mail).

We zien de hoes dan ook graag retour komen, zodat wij deze kunnen doorsturen aan de fabriek. Indien u geen vertrouwen in het product heeft kunnen we u ook tegemoet komen in een tegoedbon van het aankoopbedrag, zodat u dit aan een ander product kunt besteden. Dan hoeft de hoes ook niet retour te komen. Die keuze laten we aan u.

Wij hopen u zo nogmaals voldoende te hebben geïnformeerd.

tablettotaal

Van: info [mailto:info@tablettotaal.nl]
    Verzonden: zaterdag 25 november 2017 16:49
    Aan: info
    Onderwerp: Re: TabletTotaal.NL: Factuur # 300025096 voor bestelling # 300028313

Geachte mevrouw Cierink,

De fabriek wilt de hoes graag nakijken op het gebrek. Dit kan wel enkele weken in beslag nemen. Wellicht geven zij een akkoord om het product te vervangen voor een nieuwe hoes.

We zullen u dan een nieuwe toesturen.

Dit is wat we voor u kunnen doen. Hopende dat u hier wel aan mee wilt werken.

Fijn weekend.

Ook een klacht indienen over Tablettotaal.nl?