Klacht Tablettotaal.nl: Niet accepteren van retourzending/hardselling technieken bij retourneren

C. Tol

Nare nasmaak bij retourzending. Niet accepteren van retourzending binnen wettelijke herroepingsperiode. Draaibare iPad hoes met toetsenbord besteld om spelletjes mee te spelen. Prijs toetsenbord € 70,- maar werkt niet bij spellen als Roblocks. Na aanmelding retourzending binnen herroepingstermijn belt men. Ervaar dit als opdringerig, vragen naar waarom en of men met alternatief kan helpen. Omdat men geen oplossing kan bieden, geeft men aan hoes terug mogen sturen.,Vervolgens gebeld doir Tablettotaal dat men retourzending niet accepteerd ivm kruimels en gebruikerssporen. Inderdaad conform bijgeleverde instructies de iPad aantal malen in en uit de hoes gehaald om iPad compatibel proberen te krijgen voor toetsenbord. Tablettotaal signaleert vervolgens gebruikssporen. Teleurstellend is dat de prijs van de aluminium hoes € 70,- bedraagt, Mijn inziens mag je hiervoor een kwaliteit verwachten die beter is dan een die bij tweemaal de iPad uit de hoes halen al krasjes laat zien. Telefonisch laat men weten retourzending niet te accepteren en terug te sturen. Lacherig geeft men ‘de tip’ om hoes maar op marktplaats te zetten. Voelt als smoes om onder acceptatie retourzending uit te komen. Mijn mening over Tablettotaal ‘hardsellers’, met een rappe tong en groot smoezenboek. Spijt dat ik iets heb gekocht bij een winkel zonder thuiswinkel keurmerk. Al met al nare bijsmaak bij dit bedrijf.

Accepteren retourzending

Tablettotaal.nl
    Geachte mevrouw Tol,

Spijtig vernemen wij uw reactie. Wij hebben u telefonisch te woord gestaan om u te helpen zoeken naar een alternatief. Toen dit er voor u niet was gaf u aan dat u de case met toetsenbord wilde retourneren. Dit was uiteraard geen enkel probleem voor ons. Dat u dit ervaart als opdringerig verbaast ons dan ook, daar onze klanten juist blij en tevreden zijn met onze hulp.

U geeft verder aan dat wij geen keurmerk hebben, dit hebben wij al 8 jaar lang. Wellicht heeft u dit over het hoofd gezien.

Nadat wij de case retour hadden bleek al snel dat er allemaal etensresten op en tussen de toetsen zaten. Wij hebben dit direct kenbaar gemaakt met foto's. Wij begrijpen dan ook niet dat u van ons een nare bijsmaak heeft, terwijl u zelf verantwoordelijk was voor het juist omgaan van een product binnen de zichttermijn. Bij uw case zat ook een toetsenbord bescherming die speciaal gemaakt is om ervoor te zorgen dat er geen etensresten tussen de toetsen kunnen komen. Er zat boter op en tussen de toetsen en andere kruimels. Dit is voor ons de reden geweest (zoals ook telefonisch kenbaar gemaakt) om de case op onze kosten retour te sturen.

Ondanks uw reactie hopen wij dan toch echt dat u inziet dat wij juist en conform de wetgeving hebben gehandeld.

Wij kunnen u dan ook niet tegemoet komen in uw verzoek en wensen u een prettige dag toe.

tablettotaal

Ook een klacht indienen over Tablettotaal.nl?