Klacht Tabpoint.nl: Tabpoint houdt zich niet aan de wettelijke regels bij een gebrek van het product
Details
De klacht
Bij Mifi-4g-Wifi, onderdeel van Tabpoint, een externe antenne voor een mifi router besteld. Na ongeveer twee weken breekt bij normaal gebruik (in- en uitpluggen op een Huawei mifi router) één van de lipjes van de connector af. Tabpoint reageert dat daar helaas niets aan te doen is. Terugzending vindt men niet nodig, reparatie is onmogelijk en vervanging komt niet in aanmerking. Aanspraak op garantie wordt ongegrond verklaard omdat het euvel door eigen toedoen is veroorzaakt.Met de wettelijke regels over gebrek aan het product binnen zes maanden en de omgekeerde bewijslast heeft Tabpoint niets te maken. Een aangetekende brief daarover verdwijnt volgens de email bevestiging in het "ronde archief"
De oplossing
Ontbinding van de overeenkomstUiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.